Khamis, 29 Mac 2012

TIME IS RUNNING

Views


wahhhhhhhh...xsabarnye aku nak habis part 4 ni...last paper nti 31hb,hope everything will be fine,.n semoga dipermudahkan Allah untuk aku jawab soalan exam..

but actually kn,xfikir sangat pun pasal exam tu,TAPI lebih kepada my home sweet home,..hehehe jasad aku je yang masih ada kat sini,tp separuh fikiran dah kt kg,..haha
*lagi separuh pk untuk exam..(kena balance kn)
ermmm sedar xsedar,dah 2tahun aku habiskan masa belajar aku kt UITM MERBOK ni,.bersamaan dgn 4sem lh..*nak bagitaw jugak..,kehidupan kt sini banyak ajar aku erti hidup berdikari, *npe selama ni dok bawah ketiak mak ke??=P
bukanlah itu maksud aku,cuma kena blajar hidup berjauhan dari famly,.
oh ye,.fyi, *kalau nak taw la kan,sem depan dah xboleh dok kolej dah,kami part 5 kena tendang dok luaq,..waaa sedihnye..pasni dok luaq lagi la kena catu duit belanja ye dop??huhuhu 

*hope result for this semester better than before..

1 ulasan:

pikalurve berkata...

hey dear..orange long cardigan tu still available..kalau berminat..isi form kat sini k..
http://pikalurveshopping.blogspot.com