Rabu, 14 Mac 2012

I'm someone fiancee.. 6th june 2010

Views


assalamualaikum..

hye,today masa tengah hujan lebat,kilat plak sabung menyabung,tetiba plak ingatan aku ni teringat akan memori lama..cewah.....lama la sangat kan cik liza oi..?
tetiba teringat the moment that i'm being someone fiancee..pastu mula la tangan ni nak godek2 picture yang ada dalam nb aku ni,..nak mengingati kembali waktu2 bersejarah aku dulu..hehe
walaupon majlis berlangsung sangat sederhana,tapi aku bersyukur sbb ianya berjalan dengan lancar sekali..
here our "nostalgia"hehehe



                                   with future mother in law,my mom,dad n maksu


                                                hantaran pihak lelaki



                                             hantaran pihak perempuan..*aku la tu



alhamdulillah da selamat jadi tunangan Aidil Azwal bin Abu Bakar



with friends,cousin,niece =)


till then..

Tiada ulasan: