Khamis, 22 Mac 2012

mak!!nak duit

Views

lately kan,aku selalu review product NATURACTOR..
memang terpikat habis lah lepas tawu kelebihan product ni,even aq ni bukanlah makeupholick sgt,but I want to try this thing.aku ada tanya kt sis ni,tp harga dye mahal la..rm 40 exclude postage,padahal dlu aku penah ushar kt blog sis ni,dye buat promosi rm 25 je...aku dengan muka penuh harapan ni,beranikan diri  tanya kat sis ni pasal naturactor ni..partu masa keluar CS aritu,terjumpa la benda ni,then terus g tanya kat akak tu,sekali akak tu cakap rm56 daaaa...ermmm xpela kak,time kasih je,..saje nak review dulu..
*padahal ?@!#$%^$&*^()*&

waaaaaaa,nanges..,..(xmampu nak beli barang mahal)..nak mintak duit kat mak nak beli,tapi nanti konfom kena marah,kena bebel..kalau nak beli jugak kena tunggu sis tu buat promosi lah...kalau lh time promosi tu harga runtuh,.memang xkisah dah kena bebel dengan mak,janji dapat duit,n aku nak beli benda ni..(mak jenis banyak cakap dlu sebelum bagi pape)
 
jom usha kekasih hati yang kudamba saat ni
 
 
 

ni la sebabnye why aku nak sangat benda ni,bole tutup cela dimukaku ni..
 
*source from incik google

till then,bye
 

Tiada ulasan: