Rabu, 1 Februari 2012

bibir tersenyum,hati menangis

Views
dugaan demi dugaan datang bertimpa
sanggup ke aku ntuk terus bersabar lagi..?
aku wanita punyai hati yg lembut,
kapan bila aku sanggup bertahan lagi yg Allah..
bibir tersenyum bila dihadapan kawan2,
tapi hanya aku yang tahu apa yang terjadi..
bukanlh jugak sifatku untuk ceritakn masalah aku dekat orang lain
even dengan family sendiri..
aku malu dengan diri aku,malu dengan semua orang,
kenapa takdir tak menyebelahi aku..
sampai bila nak macam ni?
tabah ke aku untuk terus menghadapi dugaan mu.?
semakin berat dugaan yang dikurniakan,
tp mampukah hamba mu ini menerima dugaan Mu dengan hati yang sabar & tabah..
hanya mampu keluarkan airmata sebagai penenang jiwa
pengubat duka lara aku selama ini..
Ya Allah aku xsanggup lagi ya Allah
untuk menghadapi cabaran dan dugaan Mu didunia ini..
akan adakah sinar kebahagiaan dalam hidup kami?
sampai bila kami kena lalui semua ini..?
bantu kami ya Allah
dengarlah doa kami ya Allah..
amin ya rabbal a'lamin


Tiada ulasan: